• Eersteklas kwaliteit
  • Veilig bestellen & betalen
  • Exclusieve merken
  • Nieuwsbrief
  • Catalogus aanvragen
  • Contact
📧 €10 na uw aanmelding voor de nieuwsbrief!Meld u nu aan
📧 €10 korting na uw aanmelding voor de nieuwsbrief!Meld u nu aan
Informatie met betrekking tot het coronavirus

Hulp

Ik wil geen catalogus meer ontvangen. Ik kijk wel via de website.

U kunt hiervoor een e-mail sturen.

Ik heb mijn levering nog niet ontvangen.

Kijk voor de status van uw openstaande bestelling op Mijn Account. Heeft u hier geen toegang toe dan kunt u zich hiervoor aanmelden via onderstaande link of u kunt ons een e-mail sturen.

Hoe kan ik de catalogus thuis ontvangen?

U kunt een catalogus aanvragen via de volgende link: Catalogus aanvragen.

Waar kan ik op de website de maattabel vinden?

Om uw juiste maat te bepalen verwijzen wij u onze maattabellen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Onze artikelen worden over het algemeen binnen vijf werkdagen bij u afgeleverd. Als een artikel niet op voorraad is kan de levertijd afwijken.

U kunt de status van uw uitstaande bestelling nazien op Mijn Account.

Als uw pakket verstuurd is uit ons magazijn, ontvangt u een e-mail met daarin een zendingsnummer. Hiermee kunt u op de website van Bpost nakijken wanneer uw pakket geleverd wordt.

Hoe kan ik een artikel terugsturen?

Het artikel dat u wilt retourneren kunt u binnen 14 dagen, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, terugsturen. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag nadat u de artikelen heeft ontvangen of de bestelling heeft herroepen.

Voor een snelle en correcte afhandeling van uw retourzending vragen wij u de pakbon, bij voorkeur voorzien van de reden van retour, samen met de zending terug te sturen. Vergeet ook niet de retoursticker op uw pakket te plakken zodat wij de kosten voor de retourzending voor onze rekening kunnen nemen.

U kunt uw retourpakket via het postkantoor terugsturen.

Adresgegevens verwijderen i.v.m overlijden van klant.

Om het overlijden van een van onze klanten aan ons door te geven, kunt u ons een e-mail sturen.

Wij verzoeken u de naam van de klant, het klantnummer en de geboortedatum aan ons door te geven. Graag vernemen wij ook de gegevens van de contactpersoon.

Hoe kan ik contact opnemen met Wenz?

Wenz is bereikbaar via e-mail, telefoon,schriftelijk en per fax.

Wenz
Postbus 10250
2600 Berchem
Tel: 070 - 22.21.15 (€ 0,30/min)
E-mail: service@wenz-mode.be

Hoe registreer ik mij voor Mijn Account?

Door het gebruik van Mijn account wordt bestellen nog eenvoudiger en comfortabeler! Registeren is volledig kosteloos en brengt geen enkel risico met zich mee. U gaat hiermee geen enkele verplichting aan. Heeft u in het verleden een schriftelijke of telefonische bestelling geplaatst en u heeft u daarbij uw e-mailadres opgegeven? Dan hoeft u alleen uw Online account te activeren.

Als u nog geen klantenrekening bij ons heeft, kunt u een account aanmaken wanneer u uw eerste online bestelling plaatst nadat u op ‘Betalen’ heeft geklikt. Voer een geldig e-mailadres in, klik op A‘ccount aanmaken’ en voer vervolgens uw volledige gegevens in, inclusief uw wachtwoord. Zodra u de bestelling heeft afgerond bent u bij ons geregistreerd. U kunt nu gebruik maken van ‘Mijn Account’.

Welke voordelen heb ik als ik gebruik maak van Mijn Account?

In uw persoonlijke Mijn Account omgeving heeft u inzicht in allerlei informatie over uw bestelling.

Mijn Bestellingen
Op deze pagina vindt u allerlei informatie over uw bestelling(en), namelijk: welke artikelen u heeft besteld, het bestelbedrag, de uitgekozen betaalmethode, het afleveradres, en de status van uw bestelling. Daarnaast vindt u hier ook een track & trace link waarmee u de zending kunt volgen wanneer uw bestelling naar u onderweg is. Indien nodig kunt u hier ook artikelen in uw bestelling annuleren.

Informatie over het account
Hier vindt u een overzicht met al uw openstaande en verwerkte betalingen, tegoeden, en retourbedragen. Zo heeft u altijd inzicht in welke betaling u nog moet overmaken. Ook staat hier vermeld naar welk bankrekeningnummer u een betaling kunt overmaken.

Facturen
Op deze pagina kunt u makkelijk en snel facturen downloaden in PDF formaat.

Adressen
Hier kunt u uw factuuradres controleren en indien nodig wijzigen.

Mijn Gegevens
In één oogopslag uw klantgegevens! Hier vindt u onder andere uw klantnummer. Ook heeft u hier de mogelijkheid om uw wachtwoord aan te passen.

Advertentie-instellingen
Op deze pagina kunt u zich op ieder moment in- en uitschrijven voor onze catalogi. Daarnaast kunt u ook aangeven hoe vaak u onze catalogi wenst te ontvangen.

Betaling

Bij WENZ heeft u de keuze uit meerdere betaalmethoden. U kunt betalen via een overschrijvingsformulier, een kredietkaart en PayPal; u kunt ook kiezen voor betalen in termijnen.

Kopen met kredietkaart WENZ biedt u de mogelijkheid om online gemakkelijk en veilig met kredietkaart te betalen. Bij facturatie zal uw kredietkaartrekening worden belast met het bedrag van de bestelling. Uw persoonlijke gegevens (adres, klantnummer, bestelgegevens etc.) worden bij ons uit alle formulieren door middel van de zogenaamde SSL-techniek (Secure Locket Layer) gecodeerd overgedragen. Daarmee zijn de gegevens beveiligd tegen toegang van onbevoegden. Meer informatie over ons SSL-certificaat vindt u onder "Gegevensbeveiliging". Wanneer u uw online bestelling met kredietkaart wilt betalen, kiest u tijdens het bestelproces voor "Betalen met kredietkaart" en vervolgens de gewenste kredietkaart. Wij accepteren VISA en MasterCard. Aan het eind van het bestelproces hebben wij de volgende informatie nodig:

  • Kaartsoort
  • Kaarthouder
  • Kredietkaartnummer
  • Het uit drie cijfers bestaande controlegetal dat u op de achterkant van de kredietkaart vindt
  • De vervaldatum van de kredietkaart

Betalen in termijnen: iedere maand een minimum bedrag betalen. Als u kiest voor gespreid betalen in maandtermijnen, krijgt u bij Wenz in feite een kredietopening waarover u vrij kunt beschikken. Vervolgens betaalt u elke maand een minimum bedrag, meer aflossen mag altijd. Het minimum maandbedrag is afhankelijk van het totaal verschuldigd blijvend saldo. In dit bedrag zit een gedeelte rente en een gedeelte kapitaalaflossing. Zie ook het voorbeeld hieronder.

Iedere maand een duidelijk rekeningoverzicht Zodra u hebt gekozen voor gespreid betalen in maandtermijnen, ontvangt u van ons iedere maand een rekeningoverzicht, waarop duidelijk staat aangegeven wat u besteld en betaald heeft, welk totaalbedrag u nog moet betalen en welk minimumbedrag u die maand dient te betalen. Natuurlijk mag u ook meer dan het minimumbedrag betalen. Of alles ineens.

Representatief voorbeeld van een kredietopening voor onbepaalde duur Kredietlimiet & opgenomen bedrag: € 500,- Theoretische looptijd: 20 maanden Aflossing: 12x € 30,- & 7x € 25,- en 1x € 6.62 Maandelijkse vaste debetrente: 0,835% Jaarlijkse kostenprecentage: (JKP) 10,50%

Let op! Geld lenen kost ook geld!

Kopen via overschrijvingsformulier U kunt ook in één keer betalen met een overschrijvingskaart. Al u kiest voor deze optie ontvangt u samen met uw bestelling een betaalformulier, waarmee u uw bestelling ineens, binnen 14 dagen, kunt betalen.

Kopen via PayPal PayPal is een veilige en gemakkelijke manier om online te betalen. Om gebruik te kunnen maken van PayPAl opent u een gratis PayPalrekening. Hierna kunt u via uw computer, tablet of smartphone altijd en overal met alleen uw e-mailadres en wachtwoord veilig online betalen.


waiting...

Contact
070-22 21 15 (0,30€/min) van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur.
VEILIG BETALEN
  • Overschrijvingsformulier
  • Maandtermijnen met krediet
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • Bancontact
  • Nu betalen
Veilig Bestellen
  • Be Commerce
  • ECommerce Europe
  • ForusP Secure
Onze Partners
  • BPost
Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten 4,95€ per bestelling.
OK OK OK