Sorry! De door u opgevraagde pagina is niet gevonden.

WENZ stopt activiteiten

Beste klant,

WENZ was t/m 31-01-2024 een merk van Mail Order Finance GmbH.

Alle informatie over uw bestellingen t/m 31-01-2024 en uw facturen, betalingen en saldo vindt u online bij Mijn account. Uw klantaccount blijft beschikbaar t/m 30-06-2024.

Heeft u geen online klantaccount? Dan kunt u uw vragen per e-mail via service.wenzbe@k-mailorder.de of telefonisch via 070-22.21.15 aan ons stellen. Onze klantenservice is bereikbaar t/m 30-06-2024.

 

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er met mijn openstaande bestelling?

Openstaande bestellingen worden volledig afgehandeld, mits de artikelen op voorraad zijn.

Wat doe ik als ik nog iets terug wil sturen?

Volgens het retour/herroepingsrecht is retourneren mogelijk binnen 14 dagen.

Ik wacht nog op een terugbetaling?

Als u met Bancontact, PayPal of creditcard betaald heeft, wordt het bedrag automatisch teruggestort.

Hoe hoog is mijn openstaande saldo? Wanneer moet ik het bedrag uiterlijk betaald hebben?

Uw huidige saldo, facturen, betalingen en betaaltermijnen vindt u online in Mijn account.

Heeft u geen online account, dan sturen wij u graag een overzicht van uw klantrekening per e-mail of met de post. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hoe gaan jullie om met mijn adresgegevens?

Uw gegevens zijn veilig bij ons en zullen worden bewaard volgens de geldende wettelijke privacyregels.


waiting...

Contact
070-22.21.15maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur